Little Dutch

Esileht / Ostutingimused

Ostutingimused

Tere tulemast meie veebipoodi www.littledutch.ee! Veebipoe Littledutch.ee (edaspidi: Veebipood) omanik ja kauba müüja on Styleholics OÜ (registrikood: 11202882), asukohaga Põldmarja, 50411 Tartu, Eesti, e-posti aadress info@littledutch.ee (edaspidi: müüja või meie).

Käesolevad Little Dutch e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Little Dutch e-poest ostmisel internetiaadressil www.littledutch.ee Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Little Dutch e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil http://www.littledutch.ee/et/p/ostutingimused 

Kui Klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Kliendi ja Müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.

Palun lugege meie müügitingimused hoolikalt läbi enne ostu sooritamist, sest tellimuse esitamisel kinnitab Klient, et on müügitingimustega tutvunud ning nõustub neid järgima.

 

1.      Tellimuse esitamine

1.1  Klient valib toote(d) ning lisab need ostukorvi.

1.2  Ostukorvis on võimalik tooteid lisada, kustutada ja muuta.

1.3  Tellimuse vormistamiseks vajutab Klient nuppu „Telli“ ning seejärel tuleb valida sobiv transport.

1.4  Klient on kohustatud tellimuse vormistamisel esitama ainult tõeseid andmeid. Juhul, kui Klient on tellimuse täitmisel esitanud ebakorrektseid andmeid, ei vastuta Müüja sellest tekkinud tagajärgede eest.

1.5  Järgmise sammuna valib Klient endale meelepärase postiteenuse ning vajutab nupule ’Esita tellimus’.

1.6  Pärast vajalike andmete sisestamist suunatakse Klient makseviisi valiku lehele.

1.7   Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab Müüja Kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.

1.8  Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates Kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.

1.9  Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Müüja Kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.

 

2.      Kauba hind ja maksevõimalused

2.1  Kõik Littledutch.ee veebipoes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2  Toote kehtivad hinnad leiate tootelehel.

2.3  Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs Kliendi panga või krediitkaardi andmetele.

2.4  Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Kliendi poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

2.5  Tellimuste eest saab Klient tasuda Swedbank’i või SEB panga teenuseid kasutades.

2.6  Kui Klient ei oma Eesti panka siis palun vormistage lihtsalt tellimus ning hetkel mil süsteem suunab Kliendi pangalinkidele tasuma katkestage lihtsalt protsess. Meie näeme Kliendi tellimust ning esimesel võimalusel edastame Kliendile arve tasumiseks juba tavalise ülekandena Kliendile sobivast pangast (Swedbank või SEB pank).

2.7  Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt Kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

 

3.      Kohaletoimetamine

3.1  Kaupa tarnime Eestisse, Lätti, Leetu ning Soome.

3.2  Tooted kohaletoimetamiseks kasutame Omniva ja Itella SmartPOSTi pakiautomaadi teenusteid.

3.3  Kui Klient soovib kasutada transporti väljaspool e-poes pakutavaid teenusepakkujaid, siis palun võtke meiega ühendust info@littledutch.ee

3.4  Sõltuvalt sihtkohast on toote hinnale lisanduv transpordi kulu olenevalt Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viisist.

3.5  Tellimuse postitame 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamise päevast. Pakiautomaati tellimise teeb mugavaks nende head asukohad ja pikad lahtiolekuajad.

3.6  Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

3.7  Itella SmartPOSTi saadetisi on võimalik jälgida Itella jälgimiskeskkonnas

3.8  Omniva saadetised on Omniva ning UPU rahvusvahelises jälgimiskeskkonnas jälgitavad

3.9 Eesti piires Omniva ja Itella SmartPOSTi pakiautomaadi teenust kasutades alates 50€ ostust on saatmine TASUTA!

3.10 Lätti, Leetu ja Soome saatmine Omniva ja Itella SmartPOSTi pakiteenust kasutades alates 100€ ostust saatmine TASUTA!

3.11  Eestis alla 50€ ostu sooritanud Klientidele Omniva pakiautomaadi teenust kasutades lisandub saatekulu 3.47€ ja SmartPOSTi pakiautomaadi teenust kasutades 3.62€. Lätist ja Leedust alla 100€ ostu sooritanud Klientidele lisandub Omniva pakiautomaadi teenust kasutades paki saatekulu – Läti 7.99€ ja Leetu 8.99€.

3.12 Itella SmartPOSTi ja Omniva pakiautomaadi teenust kasutades jõuavad pakid Eesti piires kohale 2-5, Soome, Läti, Leedu 2-8 tööpäeva jooksul alates tellimuse täitmisest.

3.13 Kui Klient soovib tellida toodet, mille hetke laoseis on 'väljamüüdud' (toote tarneajaks kuvatakse 6-10 tööpäeva), pikeneb ka kauba tarneaeg. Kauba jõudmine Hollandist Eesti võib võtta 6-10 tööpäeva, millele lisandub Eesti sisene tarneaeg. Infot toote tarneaja kohta kuvatakse Kliendile nii tootelehel kui ka Kliendi ostukorvis.

3.14 Kui Klient soovib pakki tellida väljaspool Euroopat, siis palun võtke eelnevalt meiega ühendust e-maili teel : info@littledutch.ee

 

4.      Kauba kättesaamine ja kontroll

4.1  Kauba kättesaamisel kohustub Klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui Klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta Klient rikutud pakendi eest.

4.2  Juhul, kui Klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust (klienditeenindus@littledutch.ee)

4.3  Müüja vastutab Kliendi poolt ostetud kauba eest seni kuni kaup on jõudnud postiteenust pakkuva firma pakiautomaati. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle Kliendile.

 

5.      Kliendi isikuandmete töötlemine

5.1  Veebipoe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku Styleholics OÜ-le enda isikuandmete töötlemiseks käesolevates tingimustes kirjeldatud viisil.

5.2  Müüja kasutab Kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega ulatuses, mis on vajalik Kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba Kliendile kättetoimetamiseks.

5.3  Müüjal puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs Kliendi pangaandmetele.

 

6.      Kauba tagastamine, lepingust taganemine ja tagasimaksed

6.1  Kliendil on  õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest, v.a toote puuduste ilmnemisel), esitades meile kirjalik  tagastusavaldus, mille leiate SIIT, ning saatma selle e-posti aadressil info@littledutch.ee

6.2  Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.

6.3  Toote tagastamise ja vahetamise eelduseks on täiesti kasutamata toode, millel on alles kõik etiketid ning mis on pakendatud original pakendisse. Toodet, millel puuduvad original etiketid või mille pakend on rikutud (v.a defektiga toode või kui toode mida ei olnud võimalik pakendist välja võtta ilma pakendit rikkumata) ei ole võimalik tagastada.

6.4  Kauba tagastamine toimub Kliendi kulul ja LittleDutch.ee ei hüvita kauba tagastamise kulu. Tagastatud toode/tooted tuleb postitada aadressil Styleholics OÜ, Põldmarja 25, 50411 Tartu, Eesti. Juhul kui Klient soovib kauba tagastada kasutades SmartPosti pakiautomaati, tuleb pakk postitada Tartu Lõunakeskuse Rimi SmartPOSTi pakiautomaati ning kasutada tagastamisel telefoninumbrit 58581278. Juhul kui Klient soovib kauba tagastada kasutades Omniva pakiautomaati, tuleb pakk postitada Tartu Lõunakeskuse pakiautomaati ning kasutada tagastamisel telefoninumbrit 58581278.

6.5  Juhul, kui Klient on tehingust taganenud ning tellitud toode on jõudnud tagasi Müüjale, tagastab Müüja kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest Müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

6.6   Juhul, kui Klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on Müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

 

7.      Pretensioonide esitamine ja vastutus

7.1  LittleDutch.ee vastutab kaupade puuduste ja vigade eest, mis tulenevad tootjast 2 kuu jooksul alates kauba ostukuupäevast.

7.2  Klient on kohustatud müüjat teavitama mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest teada saamisest, vastasel korral on Müüjal õigus jätta Kliendi pretensioon aktsepteerimata.

7.3  Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

7.4  Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipäraselt kasutamisest tekkinud kahjude eest.

7.5  Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud transpordi käigus meist olenemata põhjustel ning pärast ostetud toodete kätte saamist pakiautomaadist. Saadetise kättesaamisel palume Kliendil tuvastada pakendi seisukord ning juhul kui pakend on rikutud, sellest Müüjale, e-posti aadressile klienditeenindus@littledutch.ee, või postiteenust pakkuvale teenusepakkujale viivitamatult teatama.

 

8.      Vaidluste lahendamine

8.1 Meile on väga tähtis, et Kliendi kogemused meie Veebipoe kasutamisel ja ostude sooritamisel oleks vaid positiivsed, seega on meile ka Kliendi põhjendatult kriitiline tagasiside tervitatav, millest palume teada anda e-kirja aadressile klienditeenindus@littledutch.ee

8.2  Müüja ja Kliendi vahel tekkivaid vaidlusi lahendavad osapooled läbirääkimiste teel. Kõige lihtsam viis on meile helistada numbril 58581278 või saata e-mail klienditeenindus@littledutch.ee Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele Klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine).

 

Müüja vastutab Kliendi poolt ostetud kauba eest seni kuni kaup on jõudnud postiteenust pakkuva firma pakiautomaati.